24 October 2012

Buku C++ Terbaik : Starting Out with C++, Tony Gaddis





Starting out with C++

Scott/Jones, 2000 - Computers - 1205 pages


    Starting Out with C++ Alternate mengajar C + + dari bawah ke atas, dan menganggap tidak mempunyai latar belakang terlebih dahulu dalam pengaturcaraan. Dalam Starting Out with C++ Alternate  Gaddis membuat persembahan yang sangat terperinci dan perlahan-tanggung pengaturcaraan kedua-duanya serta C + + sintaks konsep supaya semua pembaca akan dapat mengikuti bersama-sama. Ini versi teks memberikan pengenalan awal ke kelas dan objek. Buku ini termasuk ciri-ciri pedagogocial bahawa pembaca buku Gaddis telah datang untuk mengharapkan. Pembaca yang baru kepada pengaturcaraan, serta mereka dengan kerja dalam bahasa lain terlebih dahulu akan mendapati teks ini bermanfaat.



PROFIL PENULIS
"Saya berhutang sebahagian besar kejayaan saya kepada HCC. Saya memulakan pendidikan tinggi dan pengajaran di sini," jelas Tony Gaddis, pengarang daripada 14 buku teks.

Tony Gaddis, 1981 Haywood Community College Pentadbiran Perniagaan dan 1985 Data Elektronik Pemprosesan siswazah, telah menulis buku teks pengaturcaraan komputer yang digunakan dalam beratus-ratus universiti seluruh dunia yang luas.

Apabila Gaddis mula menulis, beliau tidak pasti bukunya akan berjaya kerana pasaran telah tepu. Tetapi bukunya adalah berbeza. Beliau menulis bersama pelajar HCC dalam fikiran, serta bahawa hanya apa yang diperlukan pasaran.

Bagi empat tahun pertama, jualan buku Gaddis 'dua kali ganda setiap tahun. Beliau kini salah satu yang paling berjaya penulis sains komputer, dengan 14 buah buku yang mengandungi namanya. Buku-buku beliau diterbitkan oleh Addison-Wesley.

Selepas lulus dari HCC, Gaddis meneruskan pendidikan beliau, pendapatan sarjana muda serta ijazah sarjana. Dia adalah seorang ahli fakulti di Institut Pengajaran untuk Kolej dan Universiti, serta beliau menghabiskan pengajaran musim panas di NASA.

Tony mula mengajar di HCC pada tahun 1987. Beliau menerima Kecemerlangan Kolej Komuniti NC dalam Anugerah Pengajaran pada tahun 1994 serta anugerah Kecemerlangan Pengajaran dari National Institute Kakitangan dan Pembangunan Organisasi pada tahun 1997.



No comments: