24 October 2012

Buku C++ Terbaik : Object-Oriented Programming Using ++, Joyce Farrel

Cengage LearningJun 24, 2008 - 794 pages

 

  Menggunakan pengaturcaraan berorientasi objek istilah dari permulaan, Pengaturcaraan Berorientasikan Objek Menggunakan C + +, Edisi Keempat, akan menyediakan pembaca dengan asas yang kukuh dalam C + + pengaturcaraan. Seperti pendahulunya, edisi keempat menggunakan jelas, contoh yang mudah untuk mengajar kedua-dua sintaks C + + bahasa dan prinsip pengaturcaraan bunyi. Ia bermula dengan gambaran pengaturcaraan berorientasi objek dan C + +, dan kemudian membina atas pengetahuan ini untuk mengajar konsep yang semakin kompleks, seperti warisan, template, pengendalian pengecualian, dan input dan output maju. Bertujuan menyediakan pembaca dengan pengetahuan pengaturcaraan yang paling semasa, edisi ini telah dikemaskini untuk mencerminkan perisian terkini, Visual C + + 2008.


PROFIL PENULIS

"Apabila saya menulis buku-buku saya, saya menggunakan bahasa, contoh, dan analogi yang sama, serta latihan yang menghiburkan   sesi kelas saya dan membuat kayu ukur pelajaran. Saya sentiasa teruja apabila bekas pelajar akan kembali untuk melawat serta beritahu saya bagaimana mereka dapat untuk menyelesaikan masalah di pekerjaan baru oleh umum ketika orang lain telah 'stumped' kerana latar belakang pengaturcaraan teliti mereka mendapat dalam kursus saya. "-Joyce Farrell

Joyce Farrell pengarang Programming Logic and Design, An Object-Oriented Approach to Programming Logic and Design, Just Enough Programming Logic and Design, Object-Oriented Programming Using C++, Java Programming, Microsoft Visual C#, and Microsoft Visual C# 2008, Comprehensive: An Introduction to Object-Oriented Programming, semua yang diterbitkan oleh Syarikat Course Technology. Joyce merupakan bekas Pembantu Profesor Sistem Maklumat Komputer di Harper College di Palatine, IL. Sebelum menyertai Harper College, Joyce mengajar Sistem Maklumat Komputer di University of Wisconsin - Stevens Point, dan McHenry County College di Crystal Lake, Illinois.



No comments: